I love you - those three words have my life in them

Just nu har jag sjukt mycket lust att berätta för alla hur mycket jag älskar dig, att exakt alla ska veta det.
Men det viktigaste av allt är att du vet det älskling. Jag älskar dig mest, jag är så lycklig som har dig, och jag blir lycklig när jag  tänker på att du bara är min, (vi smsar just nu babes, så om du undrar varför jag är seg så är det för jag skriver till dig här nu nu nu, och nej jag kan inte göra två saker samtidigt) .. Jag tänker på dig varje dag hela tiden, jag kan lee från ingenstans för mig själv bara genom att tänka på dig, eller på oss. Jag har sånt behov av att krama och pussa dig också, sjuukt jobbigt är det när jag får det, men ändå! , jag saknar dig varje dag hela tiden också, och jag längtar efter dig exakt hela tiden, du är min!
VOLIM TE!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har nog precis slutat din match och är påväg in i omklädningsrummet. Jag tror ni vann, eller att du vann för du brukar göra det. Du vinner varje gång du spelar för jag vet att du alltid gör ditt bästa.. Jag då, medan du är påväg in i omklädningsrummet? Jag sitter i mitt rum. Fick precis sms av dig. "Vi vann stort". Att jag alltid ska ha rätt haha!.. Iallafall jag har kollat på film hoppat omkring i mitt rum med hög musik. Jag tror aldrig du har sett mig såhär. Lite som när du dansade. Vi är lika crazy båda två.. Varför jag börjar skriva värsta boken här nu är egentligen för att jag tänkte på hur mycket du betyder för mig. Jag får typ tårar när jag skriver haha :'( .. Hur glad jag är att jag har dig. Ibland känns det som om du är den ända jag behöver. Det är nog så.. Jag hoppas jag är tillräckligt för dig. Jag vill duga, för du duger för mig. ska avrunda, du ringer nog snart. Jag älskar dig rells, fast det vet du!

2010-02-06 @ 18:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0