If I know what love is, it is because of you

Älskling
Dessa senaste dagarna och veckorna har varit konstiga för oss båda.
Jag har varit konstig mot dig, och du har varit konstig mot mig, fast du kanske inte märker det själv.
Jag hoppas att du förstår att jag verkligen älskar dig mest.
Jag har aldrig slutat älska dig, eller älska dig mindre, det är tvärtom, jag har bara älskat dig mer och mer.
Ibland kan jag vara sur eller konstig från ingenstans, och jag vet att du märker det, men det är så många saker som jag måste tänka på eller tänker på, det betyder inte att det är något viktigt men det är ändå något, och jag vet också att du inte kan göra något åt det, men det är ändå så ibland.
Du får inte glömma att jag älskar dig
You're my everything!edsfsdf

Kommentarer
Postat av: din a

Aww älskling :') jag vet det har hänt mycket på den senaste tiden. Men jag tror det blir så i ett förhållande ibland. En tid är allting bäst, en annan gång är allt tråkigt eller jobbigt och någon gång händer det mycket på en kort tid. Trots detta tycker inte jag man ska ge upp. Bara för att det är jobbigt en gång betyder det inte att det alltid är så. Dessutom lär man sig av misstag, trots att man ibland inte borde göra dom alls. Det är lätt att säga i efterhand, allt detta. Men jag tror verkligen på det. Jag menar för att känna lycka måste man ha känt olycka. Men jag älskar dig, och bryr mig till tusen om både dig och vårt förhållande. Det måste du tro på älskling. Annars hade vi väll inte varit tillsammans? Vi bor ändå långt från varandra och träffas mindre än vad vi borde. men bara för vi älskar och bryr oss om varandra så är vi fortfarande tillsammans. Alltid hoppas jag!



Nu börjar det bli så att jag vill skriva mer här för att jag inte vill plugga.

Men jag älskar dig mer än något ljubavi moja!

2010-01-26 @ 20:41:50
Postat av: din älskling

Aww älskling :') jag vet det har hänt mycket på den senaste tiden. Men jag tror det blir så i ett förhållande ibland. En tid är allting bäst, en annan gång är allt tråkigt eller jobbigt och någon gång händer det mycket på en kort tid. Trots detta tycker inte jag man ska ge upp. Bara för att det är jobbigt en gång betyder det inte att det alltid är så. Dessutom lär man sig av misstag, trots att man ibland inte borde göra dom alls. Det är lätt att säga i efterhand, allt detta. Men jag tror verkligen på det. Jag menar för att känna lycka måste man ha känt olycka. Men jag älskar dig, och bryr mig till tusen om både dig och vårt förhållande. Det måste du tro på älskling. Annars hade vi väll inte varit tillsammans? Vi bor ändå långt från varandra och träffas mindre än vad vi borde. men bara för vi älskar och bryr oss om varandra så är vi fortfarande tillsammans. Alltid hoppas jag!



Nu börjar det bli så att jag vill skriva mer här för att jag inte vill plugga.

Men jag älskar dig mer än något ljubavi moja!

2010-01-26 @ 20:42:21
Postat av: a

pjsan ja råka skicka två gånger hahah...

2010-01-26 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0