Jag saknar dig verkligen

Jag vet inte om du ens går in här längre eftersom jag inte har skrivit på hundra år.
Jag saknar dig, jag saknar oss och hur det va innan. På senaste tiden har jag blivit världens idiot, jag har varit världens dåligaste pojkvän, du förtjänar inte det. Du är världens bästa flickvän, du har verkligen alltid visat att du bryr dig, du är en helt underbar person och jag blir så glad när jag tänker på hur du är, du är en så fin människa. Inte bara mot mig, mot alla.. det är svårt att inte gilla dig. Jag är inte helt likadan, mot vissa är jag bra mot andra mindre, jag är sjukt självisk, men DU är den enda person förutom min familj som alltid kommit först, jag har alltid tänkt , min flickvän först sen jag, dessa senaste månaderna har varit så jobbiga för oss båda, vi har hela tiden försökt att göra något åt det och fixa det. Jag har verkligen varit världens sämsta pojkvän, och du har varit världens bästa flickvän egentligen, men denna situationen som vi har kommit till är så jobbig och svår för oss, Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och jag vill vara med dig så mycket, resten av mitt liv om jag får bestämma.. Men jag känner ändå att jag måste göra detta, och det dödar mig, det gör ont i mitt hjärta att tänka på det, Jag klarar inte att visa det för dig eller för någon annan, för jag har alltid varit den som ska " klara allting själv " och jag kan inte ändra på det, jag får tårar bara jag tänker på det nu. Det är den enda anledningen till varför jag varit så taskig,aggressiv och irriterrad , jag har inte och har aldrig tröttnat på dig mitt hjärta, jag har bara försökt dölja hur dåligt jag mår av detta genom att vara så som jag varit, och det är något jag inte kan hjälpa, jag fungerar på detta sättet.
Varenda gång du tar upp något som har med det att göra blir jag sur, jag vet att du inte kan sluta tänka på det, jag kan heller inte, det är så jobbigt för mig att jag inte kan göra något åt det, jag vill inte vara sån mot dig , jag vill inte att du ska må dåligt varenda dag. och jag känner mig som världens sämsta människa när det är " jag " som är anledningen till att du mår dåligt varje dag. Det värsta av allting är att du har fått en bild utav mig nu, som att jag inte bryr mig, att jag är taskig, m.m, men jag har det så jobbigt varenda dag, jobbigare än vad det är för dig, så många saker som jag tänker på varje dag när det gäller dig, mig , oss och det .. och det som gör mest ont är att se och veta att du är ledsen. Jag saknar dig, jag saknar hur det va innan allt detta. Jag är verkligen en dreamer.. jag vet att vi kommer va tillsammans och klara det, men jag kan inte tro och veta det själv, jag behöver din hjälp, jag vet att det är svårt för dig att tro och vilja detta, men everything happens for a reason... älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0